Menu

Servis přístupového systému na čipy

Přidáno 29. 3. 2019 07:30:01 Počet shlédnutí 797

Periodický servis dveří osazených přístupovým systémem. Provádíme pravidelný servis mechanických a elektronických zabezpečovacích mechanismů.

Servis přístupového systému na čipy

Obecně doporučuji zákazníkům dodržovat následující servisní interval:

1) Dveře s požadavkem na únikový východ (nebo hlavní vstupní dveře do bytového domu) - 1x / 6 měsíců.

2) Interierovéé dveře s menším počtem průchodů / den - 1x / 12 měsíců

 

Popis servisních úkonů Smartair

1) Smartair osazený na interierových dveřích - běžný provoz

Kontrola, případně výměna baterií, Kontrola spindlu (opotřebení, hladký chod), kontrola motorické části (vizuálně funkce, kontrola správného usazení motoru, kontrola hladého pohybu unašeče). Kontrola otevíracího impulsu. Aktualizace data a času, výpis událostí. Dotažení šroubů m5, dotažení červíku m4, Dotažení šroubu m3. Kontrola a případně promazání, seřízení, nebo výměna zadlabacího zámku. Kontrola dveřních pantů (závěsů), promazání, případně seřízení. Celková kontrola funkce

 

2) Smartair, osazen na interierových nebo na exterierových dveřích, provoz s požadavkem na únikový východ, nebo vysoce frekventované dveře. (součástí kontroly budou rovněž dveře (Al/PVC)

Kontrola, případně výměna baterií, Kontrola spindlu (opotřebení, hladký chod), kontrola motorické části (vizuálně funkce, kontrola správného usazení motoru, kontrola hladého pohybu unašeče). Kontrola otevíracího impulsu. Aktualizace data a času, výpis událostí. Dotažení šroubů m5, dotažení červíku m4, Dotažení šroubu m3. Kontrola a případně promazání, seřízení, nebo výměna zadlabacího zámku. Kontrola dveřních pantů (závěsů), promazání, případně seřízení. Kontrola dveřního zavírače (je-li použit), kontrola propojovacího kabelu (kování-domácí telefony). Celková kontrola funkce

 

Ve všech případech je samozřejmostí vystavení protokolu o servisu s doporučením pro další provoz a návrhem termínu dalšíí kontroly. Termíny kontrol hlídáme sami, a není proto nutné ze strany zákazníka hlídat a rezerovvat technika.

 

 

Poradna

(0 komentářů)

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat