Menu

Konec papírové docházky: Moderní terminál pro přesnou evidenci pracovní doby ve výrobním podniku

Přidáno 15. 8. 2025 11:23:17 Počet shlédnutí 23

Papírové docházkové systémy jsou nepřehledné, náchylné k chybám a pro účetní i zaměstnance představují zbytečnou administrativní zátěž. Přesně tento problém řešila jedna z výrobních firem, pro kterou jsme dodali a instalovali kompletní elektronický docházkový systém. Našim cílem bylo nahradit starou papírovou evidenci moderním a spolehlivým řešením, které usnadní práci všem.

Konec papírové docházky: Moderní terminál pro přesnou evidenci pracovní doby ve výrobním podniku

Řešení na míru: Docházkový terminál s otiskem prstu a RFID

Pro firmu s 20 zaměstnanci jsme dodali a nainstalovali jediný nástěnný docházkový terminál. Ten kombinuje dvě technologie pro identifikaci zaměstnanců: čtečku otisků prstů a RFID čtečku.

Terminál je vybaven dotykovým panelem, kde si zaměstnanci jednoduše navolí příchod či odchod a zaznamenají nejrůznější přerušení pracovní doby, která si zaměstnavatel může sám nastavit. Systém je připojený k internetu, což umožňuje účetnímu oddělení okamžitý přístup k datům pro kontrolu, úpravy a zpracování výkazů.

Kompletní servis od kabeláže po zaškolení

Naše služba zahrnovala vše potřebné pro bezproblémové spuštění:

  • Tažení přívodní kabeláže a montáž zdroje v rozvaděči.
  • Připojení a nastavení terminálu.
  • Instalaci a konfiguraci softwaru na PC.
  • Kompletní zaškolení obsluhy, aby mohli se systémem ihned pracovat.

Díky tomu firma získala plně funkční řešení bez nutnosti řešit jednotlivé kroky s různými dodavateli.

Výsledky a přínosy pro firmu

Díky novému docházkovému systému získal zákazník:

  • Přehlednou evidenci: Končí nepřehledné papírové záznamy.
  • Úspora času: Usnadnění evidence jak pro zaměstnance, tak pro vedoucí pracovníky.

  • Snadné zpracování dat: Možnost exportu do Excelu nebo přímého zpracování výkazů v dodaném softwaru, což zjednoduší mzdovou agendu.

Instalace v rozvaděči Docházka pro zaměstnance Docházkový terminál 

Řešíte evidenci docházky ve vaší firmě? Kontaktujte nás. Rádi vám navrhneme a nainstalujeme spolehlivý docházkový systém, který zefektivní vaše firemní procesy.

 

Michal Švarc

Jednatel společnosti

Zamecky s.r.o.

+420723470244

michal.svarc@zamecky.cz

 

Poradna

(0 komentářů)

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Nákupní košík